.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران از اجرای بیش از 200 برنامه متنوع به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سیدمهدی کیاالحسینی  در نشست خبری مشترک با معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در خصوص برنامه های ستاد سوم خرداد، اظهار داشت: برنامه های ورزشی، فرهنگی، هنری طی شش روز آینده در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رعایت اصلاح الگوی مصرف در اجرای برنامه ها به مجریان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در ستاد گرامیداشت سوم خرداد مازندران هفت کمیته تشکیل شده اشت که برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند.

دبیر ستاد گرامیداشت سالروز سوم خرداد مازندران از اجرای برنامه های ویژه بانوان در این ایام خبر داد و بیان کرد: مراسم شب شعر و خاطره، نشستهای فرهنگی و سیاسی در پایگاه های مقاومت سطح استان، مراسم متمرکز در حسینه عاشقان مرکز استان ویژه رزمندگان، اجرای موسیقی حماسی توسط نیروهای مسلح در چهار میدان مرکز استان، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، تجلیل از بانوان ایثارگر و جمع آوری و مستندسازی خاطرات رزمندگان عملیات بیت المقدس از جمله برنامه هایی است که در این شش روز اجرا خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.